اسرار قتل دختر ۹ ساله که قربانی تنبیه و شکنجه های والدینش شده است، در پزشکی قانونی رازگشایی شد.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ:روز دوشنبه ششم آذر ماه مردی، دختر ۹ ساله اش را در آغوش گرفته و به یکی از بیمارستان های پایتخت انتقال داد.

او میگفت دخترش مریض شده و حالش اصلا خوب نیست. این دختر ۹ ساله تحت درمان قرار گرفت اما تلاش برای نجات او فایده ای نداشت؛ دختر ۹ ساله قلبش از تپش ایستاد و جان باخت. سپس جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت مرگ مشخص شود. پزشکی قانونی پس از معاینه جسد متوجه آثار کبودی و جراحت روی بدن کودک شد و موضوع را به پلیس و بازپرس جنایی اعلام کرد.

به گفته پزشکی قانونی دختر ۹ ساله قربانی کودک آزاری شده و به قتل رسیده بود. در این شرایط بود که دستور بازداشت پدر کودک صادر شد.

وی در بازجویی ها اسرار مرگ دخترش را فاش کرد و گفت: دخترم خوب غذا نمی خورد و من گاهی به خاطر این موضوع کتکش می زدم و او را تنبیه می کردم.

این مرد ادامه داد: روز حادثه هم از مدرسه به خانه آمد و مادرش یک بشقاب برایش غذا ریخت. او اما غذایش را نخورد و همین موجب شد تا من و مادرش او را تنبیه کنیم. ضربه های اصلی را مادرش به او زد و وقتی دخترم بی حال شد فورا او را به بیمارستان رساندم.

پس از اعترافات تکان دهنده این پدر، ‌بازپرس جنایی دستور بازداشت مادر را صادر کرد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 811482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    6 0
    دیگه لازم نیست غذا بخوره بچه داری لیاقت می‌خواهد بعضی ها ندارند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    دروغ میگه مگه میشه بخاطر غذا نخوردن بچه رو در حد مرگ کتک زد ؟؟ غذا نمیخورد که نمیمرد .. مطمینا این دو نفر روانی هستن و همیشه طفل بی دفاع و ناتوان رو شکنجه کردن